Sunday, June 9, 2013

Ape yang berlaku di 2012?

Assalamualaikum...

Begitu menyedihkan skali..bile last update blog pd tahun 2011... hahaha... aku sendiri xtau... pemalas gile badak aku ni nak update blog...dah la blog ni blog yang ketiga dlam hidup aku yg dah 27 tahun ni..hahaha... so dr 2011 hingalah skrg....dah banyak gile la berita yang ketinggalan nak aku update kat sini. Salu je aku bertekad sebenarnye... yelakan... penting jugak blog ni.... nanti leh negok balik ape yg berlaku dulu2...

Tahun 2011 ditutup dengan begitu baik sekali alhamdulilah... syukur... dan 2012 aku mulakan dengan baik juga Alhamdulilah... impian aku sebenarnye mase awal 2012 ni nak update aktiviti aku untuk persiapan kahwin... tp hampeh... bz gile kot...sebab aku uruskan boleh dikatakan everything sndiri... tahun 2012 aku rase antara tahun yang sgt bermana bg diri aku n aku rase keluarga ku juga... kerana aku dah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatiku..

Hampir 10 tahun kami bersama...akhirnya makbul juga doa kami untuk bersama...

Kami selamat dinikahkan jam 4 petang pada 25hb Mei 2012.. yang istimewanya... harini juga ialah hari jadi aku... sepatutnye tarikh nikah aku ialah 26 Mei... tp 26 Mei tu tok kadi full booked... so nak xnak majlis nikah perlu diawalkan... mungkin rezki aku jugak dpat kawin mase besday.. semua majlis yang berlangsung sgt mengembirakan dan berjalan lancer walaupun everything simple dimple....

Nikah. 25th May 2012, 4pm. Taman Mutiara Rini



 
 

 
Bersanding.26 Mei 2012, 2.30pm. Taman Mutiara Rini.
 



Bertandang.30 Jun 2012.2.30pm_ Dewan Mawar, Johor Bahru




 
Ini secara ringkas aku tuliskan cerita indah 2012... padan lah muka kan...pemalas update blog...2 tahun sekali baru update...hahaha... pastu suma cite pon dah lupe... ade lg menda yg seronok di tahun 2012 mungkin dpat diceritakan nanti... moga aku ada masa untuk penuhkan diari ni.. untuk tatapan aku juga di kemudian hari nanti...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment