Sunday, December 18, 2011

Perkahwinan Kak Nuri

Salam,,,

Aktiviti cuti sekolah ni...n diperingkat umur gini...sudah semestinye menghadirkan diri ke wedding kawan2..... mingu2 lepas pon...setiap minggu ada jemputan..seronok sebenarnye g jemputan ni..sebab dapat jumpe ramai kawan2...Ok minggu ni...aku ke rumah kak nuri..

actually, kak nuri ni aku kenal mase belaja kat UTM...dia tinggal sebilik dan berjiran dengan clazmate aku, oleh kerana kak nuri ni sememngnye peramah and baik...so aku pon kenal lah beliau..hehehe... jemputan ni aku g ngan clazmate aku yg satu aras mase dok kolej ngan kak nuri dulu...Semoga Kak Nuri dan Abg Ikram Bahagia..
N cepat dpat baby :)

Kak nuri cantik dengan theme purple...wah...dalam hati lahkan....same la plak dengan kaler yang aku plan untuk wedd aku tahun depan insyaAllah...selain purple melambangkan kejayaan,,ecewah...kaler ni...nampak harmoni..n manis-manis buah gitu.....perjalanan kitorg bermula ko 130ptg...hujan punye lah lebat T_T...

Ni jela baper kerat yg g :)... dari kiri...sue,farinee
Adib, amna, aku n pesot...syok sekali sekala dpt jumpe kawan2...

Balik dr jemputan...Xtau lak nak g mane...kebetulan lak si apis n nadia ajak jmper..so kitorg pon g cs...yg nyampah nyer g cs ni,..parking dia...cm xsusah lak kan nak cari..lg2 weekend yg nak krismas ni...so kitorg minum kat JCo...peberet cafe...manda yang paling sedap kat sini..aku suke dia nye yougourt!!!wahhh menarik...let's check it out!!


Da yummy Jco Donut!!




Ni la yougurt yg aku xhabis2 promotekan..tp xder pon org yg suke..
hahaha...ni mase tapau dgn akmal....

No comments:

Post a Comment