Wednesday, December 14, 2011

Rasa Menyesal....

Alhamdulilah....syukur,,,

Setelah hampir setahun xbukak blog yang ketiga sy buat dalam hidup ni...hahah..akhirnya aku
terlogin pulak harini...rase hepi pulak...
Ni sebenarnye bukan ape...bile negok orang lain ada blog,,,,dalam ati mesti terpikir...ruginye..
aku xrekodkan segala ape yang berlaku dalam kehidupan ni...rugi! and banyak menda yang mengembirakan aku berlaku dalam 2 tahun ini..syukur... Antara yang paling best n org salu kate big day yg wat aku xkan lupe dalam hidup...yeay...firt nyer aku dapat graduate on time and aku pasti itulah yang student universiti harapkan...

Convo :)

keduanye...alhamdulilah...aku dah kerja dah pun..actually...bulan march 2010 lg aku dah dapat panggilan telefon dari bos yang offer aku kerja dgn dia...kile booking la kan,..tp cm bagus sgt je kan aku ni...hahaha..cmner pon...smpai skrg...aku bahagia dia Ra Planning...as Town Planner Exec...wah xpoyo lak kan post,,,kire org bawah bos la kan... sal kerja kat sini mungkin aku akan cerita kan kemudian :)

Riak muke aku pon dah menampakkan bertape
gembirenye aku keje kat sini...hehehe...

Ketiganya....aku dah bertunang!!yeehaa...dalam kate nak kawin umur 28...akhirnye aku tewas juga bertunang diumur 25 tahun and insyaAllah kawin lg 6 bulan :) doakan semuanya berjaya,,,
nak diceritakan percintaan aku dengan tunang dah bertahun tahun...and banyak susah senang kami share bersama...dengan restu keluarga,,,kami ditunangkan pada pagi 02 Oktober 2011.

Konon2 dah ada cincin 'booking'
la kan..hahaha...



Ni la...perkara yang paling2 manis sepanjang 2010 smpai 2011 ni..yang xmungkin aku lupakan... xtau cmne nak ucap syukur lagi..Allah banyak tolong aku..n alhamdulilah tahun 2010 jugak..aku dapat beli kereta sendiri...konon2 comel ka kan..... Moga Allah terus memberkati dan memurahkan lagi rezeki.yana..amin...

No comments:

Post a Comment