Saturday, February 20, 2010

at Last...

erm....dalam life aku dah 4 kalo kot aku wat blog...
dr zaman persekolahan aku...smpai la sekrg...
tp asik terteminate je...agak sengal kelihatan aku ini...
setelah hampir 1/2 tahun jugak aku xbukak akaun blog lamer
aku...sekali lupe plak la ngan dia nyer pasword...
dah try2 bukak...tp email xsampai2 ...aku pun agak lah pelik...
tp..nak wat caner ...last2 aku wat yang baru ni,,,
aku harap sangat blog ni xterkubur cmtu je...
plz2....hahaha...

meh aku citer kan sikit sal diriku ini...
dah 4 kali kot aku guna ayat ni untuk suma blog2 aku yg
tah maner tah perginye...heheh..
namer aku noor yuihanna...agak unik namer ni..
n aku selalu bersyukur...sebab orang salu ingat aku ada
namer yg unik ni..kih3.. lahir pd 25/05/86..
means aku dah 24 pun tahun ni..n alhamdulilah..
kini aku ditahun akhir pengajian...
aku penuntut di Universiti Teknologi Malaysia
dalam jurusan Perancang Bandar dan Wilayah...
so tu,,,4 da basic okek!

biler aku xberblog ni...
aku raser banyak sangat menda yang aku dah lupe..and xder plak catatan...
so aku raser teramat lah rugi biler ngok orang
ada blog masing2 untuk catatan harian dorg....
yang aku ni...terus blur...ngeee...



aku yg demoq...


seharian aku arini...mengadap fb yang leh dianggap
tidak berpekdah...mood nak menyelak thesisku...
sangat lah berat,,,,takot tu takot...tp
xwat2...esemen ni pun leh dikatakan melambak gak ni..
ngan 2 test lg minggu depan...ulppp..try2...

janjiku dikala ini...
pastikan sok mesti start suma benda....
sok xleh kua g maner2,,,kener dok dalam bilik je...
n hope so aku xlupe janjiku... :)


1 comment: