Saturday, February 20, 2010

Mid Term Break Activities...

Boleh dikatakan...cuti mid term break ni...besh la jugak...
cuti mid term ni maser rayer cina...so memng banyk kedai tutup...
nak g memane pon cm xbesh....
even just 5 ( 14-18hb feb) ari aku bercuti di rumah...
sememangnye maser2 aku telah pack aku susun...
xla kelam kabut nanti :
ahad petang :keluar je dr UTM...terus ke kip mart...sok plan nk g picnic...
so beli la barang-barang yang leh dimasak untuk bekalan sok :)
ahad malam : just lepak ngan abg ngan am kat umah, memasak,
mengemas umah,,maklumlah...parents kua...umah ni dah cm umah bujang...
seb bek aku balik...leh la kemas2 pe yg patot...
pg2 buta isnin : ready for picnic
malm senin : Outing wif my xclazmate...
selasa : goo...bowling gooo...
rabu : maser untuk family...
khamis : go back to UTM!
jUMAAt : Outing Wif Ayu...suke sgt!!!
actually maser sampai umah ari ahad tu,,parents xder....
dorang g KL melawat pak ngah yang xberapa nak sihat...
alhamdulilah...sekarg ok sikit katernyer...
pastu dorang singgah muar pd hari ahad ada
kenduri kahwin umah atok sedara....
petang tu my mum ada call tanyer sekrg katner:
aku pun ckp la kat umah...n mak kater dorang nak balik jb
malm ni jagk...tp aku xkesah pon ...
disebabkan dengan xkesahan aku atas kepulangan dorang...
dorang telahpun tido kat umah opah aku kat kulai..
semalam lg...so...nampaknye..
aku bersorangan la malam tu...
seb baik ada broadband ngan astro kat umah...
so xlah bosan sgt....

No comments:

Post a Comment